Friday, July 27, 2012

♥Memorial DPM♥





Pusat Bowling Ole-ole Monterez Golf Club, Subang










Nak tahu ape DPM?.sebenarnya nama 2 merupakan kos yang aku ambil masa di politeknik

shah alam dulu *Diploma Pengajian Pengurusan* banyak kenangan aku dengan kawan-kawan 

kelas termasuklah kawan jabatan yang lain..nak dijadikan cerita hampir semua orang 

(tapi taklah semua) masa batch aku yang aku kenal..hehe..yelah dulu masa sekolah menengah aku 

sekolah teknik ambil kos awam tapi masuk je politeknik ambil kos pengurusan, kawan lama aku 

boleh kata semuanya kat c2..mencabar betul..blur giler masa 2 tp aku cuba sedaya yang mampu, 

akhirnya dapat jugak buat yang terbaik..merasa la jugak pointer dekan, hehe..banyak juga 

perubahan aku sepanjang belajar kat sane. Antaranya cara belajar yang smart yang kadang2 

tak smart,haha..fesyen, jalan-jalan, makan, perangai kawan yang baik dan tak baik..(kawan2 

aku semuanya baik tau, sayang korang)..kawan kelas yang sporting, macam-macam lagi lah..

Syukur sangat aku dapat kawan yang baik, ape-ape hal mesti kami bersama.. Walaupun ada 

suka duka tapi itu tak memadamkan persahabatan kami sehingga sekarang ni, hehe..


Politeknik Shah Alam tercinta~


                                                             Bandar Utama, Damansara


Dinner~SACC, Shah Alam


                                                         Zaman memakai blazer~Sem 1


                                                 Di sini jugalah aku berkenalan dengan Si Die♥

Haishh..sebenarnya banyak lagi nak tunjuk ni tapi aku rasa setakat ni je la ye, banyak sangat la

kenangan dengan dorang ni,hehe..MISS YOU SO MUCH

No comments:

Post a Comment