Wednesday, October 3, 2012

Akan datang~



Aku kembali setelah sekian lama xmengupdate kn diri ke dalam blog ini..huhu..BZ..BZ..BZ..2 la

jawapannya bukan Zzzzzz.OK..kali ini entri aku berjudul "akan datang" , aku xsabar nak menunaikan..

huhu.dah lama aku impikan saat ini..dulu hampir2 aku pergi tapi disebabkan masalah tertentu, terpaksa

lah cancel last minit..huahuhuaa...cedihnyer mase 2 bile aku ditinggalkan sorang2 di Malaysia...

harap2 la doa aku untuk ke sana dimakbulkan,aminn:-)..InsyaAllah tahun 2014 bila aku da tamat

latihan industri nanti..tapi sebelum 2 kena lah buat persediaan diri, mane lah kot2 terlupa ayat

bacaan ke. Rasa macam xsabar nak abis blaja,kadang2 rasa stress sangat2..walaupun nampak

steady tapi hanya Tuhan je yang tahu ape yang ade kat dalam hati aku ni..banyak perkara nak

difikirkan..ni serba sedikit gamba2 family ketika mereka mengerjakan umrah..SYOK GILER~~




i'm coming soon!!.InsyaAllah..

No comments:

Post a Comment